F4 RR
Cilindri
4
Moč motorja (hp)
201
Suha teža (kg)
190
Prostornina motorja (cc)
998
Najvišja hitrost (km/h)
298


TEHNIČNE LASTNOST
Tip motorja
4-cilinderski
Prostornina motorja
998 cc
Največja moč motorja
147.7 kW pri 13600 obratov na minuto
Največji navor
111 Nm pri 9600 obratov na minuto
Vbrizg goriva
Vbrizgalni sistem mvics
Elektronsko - hitro prestavljanje prestav
Cassette style, six speed, constant mesh
Sklopka
Wet, multi-disc with back torque limiting device
Tip okvirja
CrMo Steel tubular trellis
Prednje vzmetenje
Ӧhlins EC Nix teleskopska hidravlična vilica
Zadnje vzmetenje
Progresivno Sachs vzmetenje
Prednje zavore
320mm dvojni plavajoč disk + abs Bosch 8 stopenj
Zadnje zavore
220 mm enojni disk z abs bosch 8 stopenj nastavitve
Najvišja hitrost
298 km/h
Suha teža
190 kg
ZGODBA
PODROBNOSTI ZASNOVE
OBLIKA
ZMOGLJIVOST
ZGODBA
HISTORY IN MOTION
A modern classic, the F4 RR set a new paradigm in the world of sports motorcycling. That typical MV feeling; the jaw-dropping performance; the speed; the revolutionary design that redefined the concept of a sports motorbike.

PODROBNOSTI ZASNOVE
OBLIKA
ZMOGLJIVOST
TEHNOLOGIJA
POGONSKI AGREGAT
ELEKTRONIKA
VARNOST
TEHNOLOGIJA

TITANIUM CON RODS
On the RR version, the F4 RR short stroke engine reaches a higher rev peak of 14.000 rpm thanks to titanium con rods and single-spring solution utilised for all titanium intake and exhaust valves. A refined solution generally found on GP bikes. The rebalanced crankshaft design is dedicated to this model.
POGONSKI AGREGAT
ELEKTRONIKA
VARNOST