MV Agusta | Slovenija

TO SMO MI

Mi ne gradimo samo motorjev, mi ustvarjamo emocije. Gledamo v prihodnost in gradimo motorje, ki so vedno en korak naprej.

MISIJE IN VREDNOTE

Naša misija je oblikovati, razviti in proizvajati najbolj napredne motocikle na svetu. Z ikonskim izgledom, prvo razredno predstavo in veljati za najbolj napredne kar se tiče materialov in inžinirske tehnologije. Za doseganje naše misije, zagovarjamo in ostajamo zvesti našim vrednotam obrtništva, inovacij in popolni predanosti odličnosti.

mva-DecoAbout_Craftsmanship_1

ROKODELSTVO

Proizvodnja linije ni avtomatizirana, vsak motor sestavijo izkušeni mehaniki.
mva-DecoAbout_Quality_1

KVALITETA

Pozornost namenjamo najmanjšim detajlom, visoko usposobljenimi inžinirjem in vrhunskim materialom.
mva-DecoAbout_Community_1

DRUŽINA

Ljudje so ključ do ˝MV poti˝. Ne vodi tehnologija njihovih rok, temveč njihove roke vodijo tehnologijo.

KORENINE ODLIČNOSTI

Unikaten prostor, kjer so ustvarjeni ekskluzivni motorji. Od hangarjev na obali reke Varese, kjer so nekoč izdelovali vodna letala, MV Agusta nadaljuje dolgoletno tradicijo rokodelstva, oblikovanja in naprednega inžinirstva.

Cagiva (okrajšava za Castiglioni Giovanni Varese) je postal izdelovalec motornih koles leta 1978, kljub temu pa zgodovina podjetja sega daleč v leto 1950, ko je bilo družinsko podjetje osredotočeno na obdelavo kovin. Strast do dirkanja je Claudio Castiglionia gnala do ustanovitve dirkalne skupine Cagiva, ki je z voznikoma Gianfrancom Bonero in Marcom Lucchinellijem tekmovala na Svetovnem prvenstvu v motociklizmu (500cc). Po prevzemu obrata AMF-Harley-Davidson (prej Aermacchi), se je Cagiva odločila za proizvodnjo motociklov.

Dogovor je bil, da bodo motocikli proizvedeni in prodani pod imenom Cagiva-HD vse do leta 1980. Proizvodnja se je hitro razširila od koles s srednje velikimi agregati do tistih, z izredno velikimi: zahvaljujoč naprednemu pogledu Claudia Castiglionija je Cagiva v poznih 80ih letih prevzela lastništvo nad znamko Ducati, in jo tako zoper finančnih težav rešil pred verjetnim propadom.

Leta 1987 sta pod znamko Cagiva prišli tudi Husqvarna in Moto Morini. Husqvarna, švedsko podjetje, ki je temeljilo na majhni proizvodnji je svoj uspeh videlo predvsem v proizvodnji off-road motociklov, kar je Cagivi prineslo velik uspeh v motokrosu in vzdržljivostnih tekmovanjih, kjer je znamka osvojila kar 69 naslovov svetovnega prvaka. Švedska blagovna znamka je bila na koncu prodana podjetju BMW Group, ki se je takrat želelo razširiti na področje produkcije off-road motociklov. Leta 1992 je Cagiva dobila lastništvo nad znamko Mv Agusta, ki jo je javnosti znova predstavila leta 1997 z lansiranjem novega modela F4, mejnik v motorističnem dizajnu. V zadnjih 15 letih se blagovna znamka Mv Agusta strmo vzpenja in na trgu postavlja nove standarde v zvezi z visoko in srednje zmogljivimi motocikli.

Claudio Castglioni, glavni izvršni direktor (CEO) podjetja, je 17. avgusta 2011 po dolgem boju z boleznijo umrl. V svojem življenju je igral osrednjo vlogo v ponovnem oživljenju italijanske motoristične industrije. Pod njegovim vodstvom so nastali nekateri izmed najbolj slavnih motociklov in z lahkoto rečemo, da je prav on odgovoren za izjemno veliko število zmag v motorističnih dirkah. Podjetje danes vodi njegov sin, Giovanni Castiglioni, in skupina mednarodno uspešnih menedžerjev.

ODKRIJTE MV AGUSTA

NOVICE

Ostanite v koraku z najnovejšimi novicami iz Sveta MV Aguste

ZGODOVINA

Izvedite vse o zgodovini ekskluzivne znamke MV Agusta.

TO SMO MI

Mi ne gradimo motorjev, mi ustvarjamo umetnine, in želimo tudi v prihodnosti ustvarjati motorna kolesa, ki bodo vedno en korak pred konkurenco.